חברת ניקיון מוצאים בקלות
חברת ניקיון מוצאים בקלות באמצעות טופ פולישינג!

ניקוי דשא סינטטי

אם הדשא הסינטטי שלכם מדיף ריח רע, אנחנו ממליצים לכם להזמין שירות מקצועי של ניקוי דשא סינטטי. איך מנקים דשא סינטטי משתן, כמה עולה ניקוי מקצועי ואיך תחסכו כסף? טופ פולישינג עם כל הטיפים שאתם צריכים לדעת.

השוואת מחירים לניקוי דשא סינטטי

אם אתם מעוניינים להזמין שירות של ניקוי דשא סינטטי, אנחנו ממליצים לכם לעשות השוואת מחירים לניקוי דשא סינטטי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח את הפרטים שלכם בטופס המקוון כאן באתר טופ פולישינג, ולהמתין להצעות מחיר לניקוי דשא סינטטי. כעת השוו בין הצעות המחיר שאתם מקבלים ותוכלו לחסוך לא מעט כסף במחיר של השירות.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052505

איך מבצעים ניקוי דשא סינטטי משתן?

ניקוי דשא סינטטי משתן צריך להתבצע באמצעות שלושה שלבים:

  1. שלב ראשון: יש לשטוף את הדשא הסינטטי באמצעות צינור בלחץ מים גבוה עדי להסיר את כל שאריות השתן מהדשא.
     

  2. שלב שני: יש לפזר חומר לנטרול ריחות חריפים, חומר שמפרק את המרכיבים שגורמים לריח הלא נעים ומנטרל אותם.
     

  3. שלב שלישי: פזרו מעט חומץ באזור שבו בעל החיים שלכם נוהג לעשות את השתן על הדשא הסינטטי. החומץ ימנע ממנו לחזור על הפעולה שוב.
     

ניקוי דשא סינטטי

טיפים לניקוי דשא סינטטי במרפסת

שטיפת דשא סינטטי במרפסת היא עבודה שנחשבת לתחזוקה שוטפת מבחינתנו, ולא רק כשיש ריח של שתן. אחת לשבוע מומלץ לבצע ניקוי דשא סינטטי במרפסת באמצעות שטיפה עם מים ומעט סבון. אם יש ריח חזק של שתן, תוכלו להשתמש בתכשירים ייעודיים או בטכניקות שונות להתגבר על הריח. למשל, שימוש במעט מרכך כביסה יעשה עבודה מצויינת בנטרול של ריחות חריפים, לרבות שתן.

כמה עולה ניקוי דשא סינטטי?

אז כמה עולה ניקוי דשא סינטטי? מחיר ניקוי דשא סינטטי משתנה בהתאם למגוון רחב של פרמטרים, בין השאר סוג הדשא, הגודל שלו, מורכבות הניקיון ועוד. כל עוד מדובר בניקיון בסיסי של שטח יחסית קטן, המחיר ינוע בין 250 - 350 ש"ח.


לעומת זאת, ניקוי דשא סינטטי גדול יעלה לכם כבר 500 ש"ח וצפונה. לכן, לפני שמזמינים את השירות מומלץ לשלוח תמונה של הדשא לבעל המקצוע, על מנת שהוא יוכל להעריך מרחוק כמה זה יעלה. תמיד תוכלו לחפש בגוגל את הביטוי "ניקוי דשא סינטטי מחיר" לפני שסוגרים עם בעל מקצוע, זה יסייע לכם להתנהל מולו בצורה נכונה.


מחיר ממוצע לניקוי דשא סינטטי קטן

מחיר ממוצע לניקוי דשא סינטטי קטן: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

מתי תצטרכו ניקוי דשא סינטטי עם גרניק?

ניקוי דשא סינטטי עם גרניק הוא שירות מקצועי, וככזה, תזדקקו לו כאשר הדשא שלכם מצריך ניקוי עמוק יותר ממה שניתן להשיג בשיטות ניקוי ביתיות רגילות. לכן,  אם הדשא שלכם מדיף ריחות לא נעימים, ניקוי יסודי עם גרניק יכול לעזור להסיר את מקור הריח ולחדש את הדשא.

 

גרניק, או מכונת שטיפה בלחץ, היא מכשיר המשמש לניקוי משטחים שונים באמצעות התזת מים בלחץ גבוה. המים בלחץ מסוגלים להסיר לכלוך, כתמים עיקשים במיוחד, טחב, אצות וחומרים אחרים שאינם ניתנים להסרה בקלות בשיטות ניקוי רגילות.
 

איך עובד הגרניק?

  • יניקת מים: הגרניק יונק מים ממקור מים חיצוני, כמו ברז או צינור גינה.
     

  • הגברת לחץ: המים מוזרמים דרך משאבה המופעלת על ידי מנוע חשמלי או בנזין. המשאבה מגדילה את לחץ המים לרמה גבוהה מאוד, בדרך כלל בין 100 ל-200 בר.
     

  • התזת מים: המים בלחץ הגבוה מוזרמים דרך צינור לחץ גמיש ובקצהו דיזה (פיה) המכוונת את זרם המים לעבר המשטח המנוקה.
     

  • הסרת לכלוך וריחות: הלחץ הגבוה של המים מפרק את הלכלוך והכתמים מהמשטח, והמים שוטפים אותם משם.

כמובן שלא בכל מקרה תצטרכו לשטוף את הדשא הסינטטי באמצעות גרניק. יחד עם זאת, חשוב לציין שככל שלחץ המים יהיה חזק יותר, הסיכוי להתגבר על לכלוך קשה וריחות לא נעימים הוא גדול יותר.